SEXPARTY

Hej bloggen! 
Gårkvällen blev riktigt bra! Först så va vi hos Frida på tjejmiddag där vi åt god mat, patade och lekte like roliga lekar. En överraskning som hon inte riktigt viste om va att tjejmiddagen senare skulle gå över till ett "sexparty", okej de låter värre än de va haha! Två stycken från en affär här i varberg kom hem till oss och visade och sålde olika sexleksaker och sånt haha. Efter frida så stack jag, Anna, Hannah och Julia till min gamla klasskompis Alexander där det va lite mer människor, riktigt trevligt blev de :) va hemma någon gång runt två och i dag är jag galet trött hehe.
 
Idag är det stugan som gäller, först grillkväll och sen vara med lite mer människor. Denna helgen blev allt rikktigt bra! Hoppas ni har en bra kväll, så hörs vi i morgon xx
 
Jag och Hannah igår 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0