Livet äger!

nästan inget i skolan, solen skinner, det är varmt, underbara vänner, kort skolvecka, och snart sommarlov!

Ibland är det nästan jobbigt att vara så possitiv som jag är just nu haha, men det är nog bara för att livet flyter på ganska bra! Våren är här och jag hoppas den tänker stanna! 
Hej föresten! hoppas allt är bra med er! just nu ligger jag i min säng och har en så kallad matkoma, seriöst så mätt jag är haha, så går det när mamma gör sin goa köttfärssås hehe ;) Idag va det en lång dag i skolan, riktigt trött nästan hela tiden vilket resulterade till övertrötthet och skrattsjuka.... kan inte förstå hur små saker kan vara så fruktansvärt roliga haha ;) 
 
en gamal go bild på mig och Denise i malta 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0