BLOGGPAUS

Hej mina vänner! 
Jag känner just nu för tillfället att jag inte har så mycke att skriva och dela med mig av på min blogg. Det händer mycke i mitt liv nu som jag gärna hade delat med mig av men känner ändå att det inte riktigt är läge för det. Så jag har bestämmt mig för att ha en liten bloggpaus, har inte varit så flitigt nu det senaste när det gäller uppdatering så jag känner för er och min skull så slutar jag nu. Jag har dock öppnat en ny privatblogg där jag skriver allt som händer på dagarna och alla kännslor som pirrar runt i min kropp just nu så jag kan gå tillbaka och komma ihåg allt jag har gjort och alla kännslor jag har kännt, dock är den bloggen bara för mig :) Hoppas allt är bra med er! Vi syns säkert snart igen! Ha det bäst xx / Caroline
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0