1 MAJ 2013

Nu är det officiellt, DET ÄR VÅR! Sååå jäkla underbart!
Hej på er! Hoppas ni har fått en bra start på våren, igår va det ju valborg, hade bara en lektion i skolan och på lunchen åkte jag och Anna ner till stan och lunchade, mysigt! Efter de så stack jag till gymet och  körde lite övningar sen va det hem och fixa sig till att fira in våren med fina vänner. Vi åt trerätters och hade de allmänt mysigt. 
 
Idag: är det ju första maj och jag har hunnit med mycke. Började dagen med en go frukost med massor av bär och andra smarigheter, sen cyklade jag ner till gymet och körde en timmas bodypump, cyklade hem och musklerna värkte verkligen hehe. Sen så va det bara att ducha och laga mat till en utflyckt med mina favoriter! Vi cyklade ner till stugan och åt, solade, lyssnade på braaa musik och bara njöt av ledigheten. 
 
I morgon är det tillbaka till verkligheten... usch, men det är inte långt kvar nu. KÄMPA CAROLINE! 
sen så till helgen händer de ju en del roliga saker som man inte kan missa. Vi hörs i morgon, pussxx 
 
En bild från innan idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0