VÅR

Hej mina vänner! Gårdagen blev la kanske inte alls som planerat men den blev bra endå! Vi åt först trerättersmiddag hemma hos Denise, maten va jättegod verkligen. 
Vi satt och pratade massa och bara hade de mysigt, runt 11 stack vi till en på lugnet och badade Jacuzzi med några killar. Vi hade väl tänkt oss en lite festligare påskafton men detta va minst lika kul. Va la hemma någon gång vid 3 (sommartid hehe) och somnade ganska snabbt.
 
Idag va det tänkt att jag skulle åka och träna men va så trött så i stället gick jag och la migi solen och sov lite hehe, skönt med en vilo dag faktiskt :) Ha en bra dag nu i fina vårvädret så hörs vi lite senare! xx
 
En bild på mig från igår, solen lysste genom fönstret, såå härligt!


Kommentarer
Postat av: Hannah Danielsson

fin du är carro! puss

2013-04-01 @ 14:09:07
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0