Training-Motivation

"Att få leva i nuet, släppa allt för stunden och bara fokusera på det man just utför, stärker mig. Min kropp är fullt fokuserad. Motivationen, uthålligheten, viljan och styrkan sätts på prov, hela jag fylls av glädje och positiva tankar. Jag känner mig nöjd med mig själv och efter varje liten ökning känns det bara bättre och bättre."

Texten över är ett litet stycke taget från min senaste svenska uppsats, uppsatsen handlar om en passion i livet och ni kan ju själva lista ut vad min uppsats handlar om ;) 

 


Kommentarer
Postat av: Hannah Danielsson

woopwoop my pic högst upp, hihi ;)

Svar: hihi ja förlåt att jag inte fråga om jag fick ta den :) den bilden gör mig riktigt motiverad! :)
Caroline Johansson

2013-03-21 @ 19:50:13
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: Hannah Danielsson

svar: nä men herregud det är lugnt! det visar ju bara att du gillar den!

2013-03-21 @ 21:19:27
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0