Tillbakablick

Tittade tillbaka i bildarkivet från i sommras och från våran klassresa, en av de sista sakerna almers 9ab gjorde. När jag tänker tillbaka blir jag nästan lite tårögd haha, så många roliga och galna minnen vi alla har tillsammans! Är såå glad att jag har haft en såå rolig tid tillsammans med alla i min gamla klass,
Jag kan inte vara mer än nöjd!
 
Godkväll på er! Har världens belutsångest just nu, jobbig känsla... ska snart bege mig till min nya arbetsplats hihi och köpa lite mjölk, i och med att jag helt plötsligt har börjat agera hemmafru här hemma, man får la börja någonstans hehe :) Hoppas ni har haft en bra dag! I morgon har jag bara en lektion såå de är skönt! Ha en bra kväll mina kära vänner! xx 
 

PS. bara 80dagar kvar tills SOMMARLOV och 100dagar tills jag FYLLER 17! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0