It´s FRIDAY

Hej mina vänner!
 
Med tanke på att jag har börjat få lite hot kommentarer från vis älsklings-Alice så tänkte jag göra ett litet inlägg på min lilla blogg, thih
 
Denna veckan har gått väldigt fort, inte så konstigt med tanke på att det va studiedag i onsdags. Då åkte jag och mina kära vänner Denise och Lydia till Köpenhamn för en hel dags shopping. Det blev en riktigt bra dag och fick till och med shoppat några fina saker att ha nu till våren och sommaren. 
 
Idag är det fredag! ÄLSKAR verkligen den dagen, ikväll får jag se vad som händer men något kul blir det säkert! 
Har verkligen inget roligt att skriva om så ni får gärna skriva några förslag och ideer för att göra bloggen roligare att läsa.
 
Ha en riktig bra fredagkväll xx
 
Två av mina senaste bilder från instagram, FOLLOW- carolinejjohansson

 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Tur för dig sötis :*

2013-03-15 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0