GOD MORGON

Good morning sunshines!
Gårdagen spenderades hemma hos lydde med hon, denne och soffii, pratade om massa saker och fick faktiskt lite nostalgikännslor från när vi gick på Almers, riktigt kul att träffa sofiaa igen och få prata av oss lite!
 
Vaknade ganska tidigt idag och är på mycke bra humör, Ny duschad sitter jag nu i mitt ny städade rum och bara tar det lugnt. Lördag idag och mormor och morfar är här, alltid lika mysigt! Ikväll ska jag på tjejmiddag till Alexandra som har fyllt år, så vi får se vart kvällen slutar, men kul ska det bli! 
 
Annars idag: Ska ta tag i lite juridikläxa så jag slipper göra de i morgon, sen så ska jag bara ta det riktigt lugnt, kul va? Ni får ha en trevlig lördag så hörs vi senare, puss xx
 
Sofia och jag på midsommarafton 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0