ELLE MAGAZINE

 
 
I sommras så va jag och tre andra tjejer i läjet och plåtade skor för SVEA dojjor, det va sommare 2013´s collektion, det va en lång och rolig dag! Nu lite mer än ett halvår senare så har skorna börjat komma ut i affärerna och bilderna börjar komma till användning. Innan idag köpte jag ELLE magazin och vad hittar man där? jo mina fötter! Så nu känner jag mig som en kändis hehe, eller inte kanske? Men kul är det ändå!
 
Körde två mödarpass innan och nu är jag galet trött, lika skönt som vanligt! Nu ska jag sova så jag vaknar pigg och glad till matteprovet, Ber till gud att det kommer gå bra! men det löser sig säkert! Sov gott mina vänner, dröm om dem du tycker om! de ska jag iallafall göra så får man de bästa förutsättningarna att vakna på rätt sida :) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0