Caroline´s secret DIARY

Framsidan på min super hemliga dagbok!
 
Man kan ju lugnt säga att jag är en tjejigtjej, Och då ska man självklart ha en dagbok! I min dagbok står det om allt! Det står allt om mina känslor, vänner, klasskompisar, galna eller ledsama händelser. Det står även om mina kompisars händelser och vad vi håller på med nu för tiden hehe. Det är en sån bok som är riktigt rolig att titta tillbaka på, läste precis om mitt sportlov, vad som hände och hur jag kände! Hur roligt som helst! Läste även om saker som hände för ännu längre sedan, som tiden har förändrat. Självklart är boken gömd på ett mycke bra gömställe där ingen kommer att hitta den, tur de! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0