Abercrombie & Fitch

Hej godingar! 
En ganska kort dag i skolan idag, endast två lektioner. Ibland är det skönt att gå ekonomi faktiskt, förutom att vi har något i varenda ämne för tillfället och det gör mig lite stressad.. menmen det löser sig hoppas jag!
Ikväll ska jag skriva lite på ett arbete och sen så blir det sängen för min del. Börjar tidigt i morgon med en 2 timmars lång mödarlektion engelska, lätt det värsta på hela veckan. 
Efter skolan så ska jag träffa en persn som jag inte träffat ensam på riktigt länge, så det blir nog mysigt! Men mer om det i morgon, ha en mysig kväll! puss xx
 
En bild från förra onsdagen i köpenhamn inne på A&F´s provrum, konstig bild med gravidmage haha, men söt klänning i allafall :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visa vad du köpte i Köpenhamn! :D

2013-03-21 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0