nöjd

Ny duschad, mätt och trött ligger jag nu i sängen och bara tar det lugnt! Va en sväng på gymet för en stundsen och gick på ett svettigt pass spinning och gjorde även lite mag, rygg och arm övningar efteråt. Så nu är jag lagom trött i kroppen!
 
Jag blir så fruktansvärt nöjd med mig själv efter ett träningspass, vet att inte detta gäller bara mig! men ellerhur får man en liten kick efter man har utfört något ansträngade och jobbigt! Just den där nöjdakännslan är riktigt skön, och det är nog därför man orkar träna! Dock så hade jag mer motivation för några dagar sen, men jag hoppas motivationen och glödden kommer tillbaka, Allt går om man vill! 
 
 
 
ps. vill bara säga att idag är det exakt ett halv år kvar tills jag fyller år! Då är det sommar och lov! Underbart!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0