Happy new year!

Gott nytt år alla mina vänner! 
Hoppas alla har haft ett bra avslut på 2012 och en bra början på 2013!
 
Hela dagen igår va bara en slapp dag, efter att ha gått och lagt sig vid halv 5 på nyårs afton så sov jag till halv 12, länge för att vara mig! Så hela dagen tittade jag på tv, film och bara tog det riktigt skönt!
 
Men idag däremot så ringde klockan 7 och det va bara att gå upp, äta frukost och sen på cykeln för att åka till gymet och träna. Vi tränade en timma fritt på gymet och sen så gick vi på core. Riktigt bra början på dagen och gud så skönt det känns nu efteråt!
 
Nu ska jag dammsuga och städa lite i huset, såå roligt.. eller? Och sen lite senare ikväll så ska jag in till stan och fixa mina naglar, har aldrig gjort det innan så det blir lite spännande! see yaa xx
 
Den översta bilden är på Denise från nyår med tomtebloss i handen, brandlarmet gick men vad gör de?
lika glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0