Till en speciell person

 
 
Så DU vet! xx
 
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag! Ja gillar onsdagar, då har halva veckan gått och det känns inte så långt kvar till helgen. Annars: hela min eftermiddag har bestått till att plugga Ekonomi, och nu känner jag att jag kan det någorlunda faktiskt, prov i morgon så det gäller att vara på topp! För tillfället sitter jag i köket och har precis ätit, mamma sitter med sina tjejkompisar i vardagsrummet och snacka om att det har kul! Skrattar ju konstant hela tiden haha... men jag ska inte säga något, jag och mina vänner är inte speciellt tysta av oss heller. Ni får ha en fin  kväll! xx

Kommentarer
Postat av: ebba och josefine

Fin blogg :)

2013-03-04 @ 19:33:44
URL: http://ebbaojosefine.blogg.se
Postat av: Alice

Blogga lite meeeer annars kommer Jacoop och biter dig i baken med sin snabel!!!

2013-03-12 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0