Tiden går fort när man har roligt!

Mina favorit tjejer! Perfekt trio kan man lugnt säga!
 
Hello sunshines!
Allt bra med er? länge sen sist! Tiden går fort när man har roligt, har nog haft lite för roligt tror jag så tiden har bara sprungit iväg! hehe
Det har varit några händelserika veckor kan man säga! Har haft något att göra varje helg och på vardagarna har skolan och träning tagit upp den mesta av tiden. Men trotts att januari är en så dyster måad så har jag haft riktigt roligt! Vilket jag hoppas att ni också har haft! 
Och nu börjar det ju närma sig sportlov, så jäkla nice! Vi håller på att planera för fullt nu så det lovet kommer absolut att bli bra! 

Denna veckan som kommer så har vi ganska mycke i skolan, blandannat två prov. Men det ska nog gå bra hoppas jag! Sen så gäller de ju att bara kämpa på som vanligt, har man valit ekonomi så har man! 
Vi hörs snart! xx
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Osein

åh tack finis och detsamma! :)

2013-02-04 @ 06:38:41
URL: http://michelleosein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0