LIVETS TOPPAR OCH DALAR

Livet har sina toppar och dalar. Mitt liv just nu är en enda stor topp, hehe! Skämt och sido men just nu har jag det riktigtriktigt bra! Det är lov, jag har underbara vänner, roliga saker händer och nya kontakter håller på att bildas.
  
Lite bilder från de senaste dagarna på lovet - två besök i Göteborg, övernattningar och massa mys och annat kul!
 
Annars då: Jag börjar få lite ångerst över att lovet snart är över, men annars är allt som sagt riktigt bra! I morgon ska jag på ett litet men viktigt möte (okej vad vuxen och viktig jag låter!) tyvärr är detta hemligt sååå nu får vänta lite med att få veta :) Hoppas ni har haft ett riktigt bra lov! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0