lärare utan hänsyn

Åter igen är skolan igång och det känns la ändå helt okej. Bara de att våra lärare inte riktigt tar hänsyn till att man har lov så de sätter ett prov första veckan.... så himla elakt! 
 
Hej föresten mina Tisdagsvänner! Har ni haft ett bra lov? Det har jag haft! Nu när det är långa dagar i skolan såå inser man verkligen hur bra man hade de när man va ledig! Men som tur är så är det snart lov igen +det börjar bli vår och härligt väder! U N D E R B A R T
Nu ska jag dyka ner i mina läxböcker en stund och senare blir det eventuellt träning. Men lite senare har jag förberett en liten lista som kommer komma upp på bloggen, så håll ut! xx
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0