jag är en av dom....

Hej vänner! 
Att det ska behöva ta så lång tid mellan uppdateringarna.... Jag vet att det suger som läsare när en bloggare aldrig uppdaterar, och jag är en av dom...
 
Idag har varit en ganska dålig dag haha. Vaknade upp ganska tidigt av att ha riktigt ont i magen. Tror att det har att göra med att vi skulle ha ett stort matteprov och nerverna satte mig på test, haha. Provet gick nog helt okej och det känns sååå skönt att ha gjort de! 
I morgon är jag ledig från skolan, då jag ska på begravning. Känns så där kul att gå på begravning på Alla hjärtans-dag, fast det är la aldrig kul att gå på begravningar ändå...
Sen är det sista dagen i skolan på fredag innan sportlovet och det ska firas på fredag hehe, men mer om det då! xx
 
me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0