Tips!

Till alla er tjejer som har problem med att hitta en favoritbh, Här kommer ett tips på min favorit! Den kommer från H&M och finns i massvis med olika färger, den är underbart skön och passar nästan vem som helst, stora som små! Dessutom priset (129kr) är grymt bra! Jag har några stycken och är riktigt nöjd, så behöver ni en ny, Spring och köp! 
 
Svart, grå, vit, ljusrosa, limegrön, ceriserosa


Hela dagen har nästan bestått av plugg och jag har kommit en liten bit på vägen, va även ute och gick i nästan 1 och en halv timma innan (det började spöregna, kul!) och nu har jag precis duschat. Ska skriva lite till på min uppsats och sen så ska jag gå och lägga mig! Har sovmorgon till 20 över 10 i morgon så tänkte gå ut och gå på morgonen. Hoppas ni har haft en bra söndag, Godnattkram från mig xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0