stomach ache

Godmorgon bloggen! 
Det blev en mysig tjejkväll igår hemma hos Maja i hennes uterum, vi åt frukt och pratade om allt! Kom hem vi halv 1 och gick och la mig med en värkande mage, lyckades somna på något sett. men i morse vaknade jag upp tidigt med samma fruktansvärda värk. Så här sitter nu en trött tjej med ont i magen och söndagsångerst på hög nivå. Får dessutom hoppa över träningen som jag skulle göra idag... menmen då blir det ju mer tid att lägga åt läxor. Har redan bockat av en läxa på min "to do list" så det ska nog gå bra! 
 
Hoppas ni får en bra söndag utan för mycke ångerst! xx 
 
Nu kom min älskade bror hem efter att ha varit borta hela helgen, kan nog bli en bra söndag ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0