Livet flyter på

Hej mina vänner! Är allt fint?
Jag mår riktigt bra! skolan har lugnat ner sig och livet flyter på, känns faktiskt ganska skönt att kunna säga de för en gångs skull :) Sen att det börjar närma sig sommaren gör ju inte saken värre!
Hela förra veckan va ganska tung med tre prov varav 2 va nationella, så helgen kom riktigt bra! I fredags så va jag med några andra tjejer och killar i en stuga på Apelviken, lika mysigt varje gång. Det dumma är bara att det börjar komma ner folk till sugerna runt omkring och det innebär ju att man måste vara lite lugnare, vilket vi inte va riktigt vana vid haha, men med en tillsägelse så löste de sig :)

Idag har jag varit på mitt första möte på in arbetsplats, COOP. Såå himla spännande! Jag träffade mina nya arbetskompisar och fick lite annan information. Ska bli så kul och ser fram emot sommaren lite extra nu, hehe!
Men nu ska jag sätta mig och titta på tv, vi hörs i morgon på Valborg! xx
 
En bild på mig från i fredags 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0