City

Hej mina Lördagskäravänner! Är allt fint med er?
 
 Min fredags kväll blev väldigt lugn, tittade på let´s dance med familjen och sen gosade jag in mig i min nybäddade säng och tittade på en film. Somnade till och från hela tiden och vid sju i morse vaknade jag av att jag typ låg på datan haha, standard Caroline! 
Idag har jag varit på stan med Denise och även en liten stund med Lydia, vi tittade runt och jag fick faktiskt med mig lite hem, ganska ovanligt faktiskt så jag är riktigt glad :)
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, plugga ganska mycke och sen vara med fina vänner. 
Hoppas att ni alla får en bra Lördag, You´re worth it! xx
 
Dagens inköp: Bh och söta pyjamas shorts- H&M Tröja- Ginatricot Favoritbyxor- DrDenim

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0