Vad jag vill bli när jag blir "STOR"

En fråga som alltid kommer upp är "vad vill du bli när du blir STOR?"

Jag har alltdi svarat "de vet jag inte" eller "kändis" haha. Men i själva verket har jag många olika allternativ faktiskt, men det är kanske inget man säger varje gång en vuxen frågar, det hade liksom tagit hur lång tid som helst, haha. Jag har ända sedan jag bara va några år gamal har jag drömt om att stå i rampljuset och sjunga eller spala teater. Jag har på senare år insett att kanske teater inte kanske är min grej men sjunga tycker jag faktiskt är riktigt roligt, och försöker utvecklas innom just min sång, men just nu står det mest stilla, sjunger mest hemma i duschen om vi säger så. Jag vet inte riktigt om det är sången jag vill försörja mig med i framtiden men jag vill absolut att de ska ha en stor del, inga små krav jag vet! De va precis min morfar sa till mig när jag förklarade vad jag ville bli, haha. Sången är bara en sak som jag vill hålla på med i framtiden, jag vill gärna bli egen företagare innom kläd/mode-branchen, jag har alltid tyckt det är kul med mode, trender och kläder, så det är något jag vekligen vill bli!
Jag vet inte om det alltid har varit så men jag känner att jag vill hålla på med något som gör nytta, som liten ville jag bli doktor för att kunna hjälpa alla sjuka barn, och även dehär med att blir skådespelare eller kändföretagsägare det har inte med att jag vill tjäna hur mycke som helst, de klart pengar är kul att ha men jag vill att mitt framtida företag ska göra nytta och ge bort en massa pengar varje månad och år. Att hjälpa människor som behöver hjälpen tycker jag är jätte viktigt och jag vill verkligen göra nytta! 
 
Men hur gör man då får att få sina framtidsdrömmar att gå i uppfyllelse? 
Jag tror allt handlar om vilja och strävan om att lyckas, jag har tillexempel sökt om solosång, jag sjunger verkligen inte bäst på något sett men jag tror att rösten kommer att utvecklas så man en dag kan göra något som har med sången att göra (och då menar jag inte att sjunga bara som hobby). Men när det gäller företag så gäller det bara att bygga upp sina kunskaper och se till att bygga upp kontakter under tidensgång.
 
Sen så vet jag ju inte om dessa planer håller sig kvar, men det är så jag drömmer om just nu!  
 
Vad som händer framöver det återstår att se! Lite Nyfiken!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0