THE LIST

KÄRLEK 

Är du kär? Nej
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Jag vet inte
Är du rädd för kärleken?  lite ibland kanske, hehe


BADGIRL/BADBOY 

Har du rökt? nej

Snusat? ush nej

Däckat? nej

Tycker du att det är coolt att supa? haha nej

Kysst en främling? no

Gjort ett sugmärke? nix

Har haft oskyddat sex? 

Pussat en tjej? jaa

Har du haft sex med mer än 20 Personer? nää

Gråtit inför mer än 10 personer? Ja de tror jag

Smygit ut? haha ja

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nja kanske

Sovit bredvid någon av samma kön? jajamän 

Sovit brevid någon av motsatt kön? japp 

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? naah, tror inte de

Gråtit dig till sömns? Ja 

Gråtit framför någon du älskar? Ja

Vaknat av att du gråter? nej

Skrikit ord som hora och slampa till någon? Nej inte min grej

Slagit någon på skoj? ja de tror jag haha

Blivit slagen på skoj? Jarå

Varit på sol semester? Självklart!

Badat i havet? ja de klart

Har haft snöbollskrig? jaaaaa

Inte sovit på en hel natt? ja fast de händer inte så ofta

Varit på sjukhuset? Ja

Sovit i över 12 timmar? tror inte de

Sett en film mer än 10 ggr? jaa absolut

Varit ute en hel natt? nix

Bråkat med en vän? Ja

UTSEENDE
 

Hur lång är du? 168

Ögonfärg? grå/blåa typ

Hårfärg? Blond

Stil? äh jag vet faktiskt inte, olika

Är du nöjd med ditt utseende? nja ibland

Är du mogen? ja absolut

FRITID 

Du har varit på läger? Yes

Du kör handboll/basket? nej, spelade handboll när jag va mindre :)

Du kör fotboll/innebandy? Nej suger på de 

Du är ofta med kompisar? jaaa!

 

DU TYCKER OM ATT... 

Kramas? jaa de äger! Riktigt gosigt

Kyssas? jaa absolut

Prata? Haha ja, lite för mycke

Sova? nja sådär, ganska tråkigt..

Gå upp tidigt? ja då har man hela dagen framför sig!

Lyssna på musik? Skulle inte kunna leva utan de

Vara ensam? Riktigt skönt!

Att vara kär? ja, men kan vara jobbigt också

Vara i skolan? ja faktiskt ganska kul numera

Kolla på film? ja absolut

 

HYGIEN 

Hur ofta duschar du? Varje dag typ

Använder du deo? Ja

Brukar du borsta tänderna varje dag? ja klart

Använder du parfym? Yes!

 

DU FÖREDRAR 

Cola/Fanta? Cola

Tv/Data? Datorn lätt

Blå/Rosa? Rosa hihi

 

FRÅGOR 

Vad tycker du om kärlek? Underbart!

När kramade du någon sist? Idag

Saknar du någon speciell person? yes

Har du svårt för att bli kär? har svårt att bli riktigt riktigt kär i någon

När kysste/hånglade du med någon sist? länge sen

Är du singel? Jaaa

När fick du senast en komplimang? innan idag

 

HAR DU NÅGONSIN... 

Varit medvetslös: Nej

Hånglat med nån riktigt ful: Nej

Hånglat med fler än 50 pers: Nope

Gjort något riktigt dumt: haha ja

Gjort något du verkligen ångrar: Njaa, vet inte. man ska inte ångra något

Varit nykter på någon nyårsafton: ja de klart?

Åkt ambulans: nix

Gjort nåt olagligt: jag tror de ;)

Skämts över dina föräldrar: ja, vem har inte? 

Sagt jag älskar dig och menat det: det är klart :) 

Tagit droger: Nej

Vilka kläder sover du i: tröja och trosor

Vad hatar du verkligen: falska människor

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja.

Är du ensam nu: yes

Vill du gifta dig: jaa

Vill du ha barn: ja de klart, men inte än på länge

  

SENASTE PERSONEN SOM... 

Sov i din säng: Jag och innan det var det... Minns ej

Såg dig gråta: mamma

Fick dig att gråta: Minns ej

Smsade dig senast: hmm.. hemligt ;)

Kramade dig: Sofia

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG 

Gråtit: Ja

Kramat någon: Ja

Pussat någon: Nej

Köpt någonting: Ja

Sjungit: Ja

Saknat någon: nja kanske

 

HAR JAG? 

Digitalkamera: Ja

Telefon på rummet: Nej

Egen dator: Ja

Könssjukdom: Hahahha nej

Bra kompisar: Absolut!

Tar du receptbelagda mediciner: Nej


Kommentarer
Postat av: Linda

Var gärna med i tävlingen som jag har på min blogg just nu! :)

2012-09-24 @ 22:09:00
URL: http://www.nattstad.se/chikka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0