Sunday

Godmorgon bloggen! (eller kanske snarare goomidag!)
Är allt bra med er? själv så är jag riktigt trött! men det är la som vanligt en söndag.
 
Det va dålig uppdatering igår, men det har faktiskt att göra med att tiden inte fanns till. Jag var nämligen i Göteborg med min Mor och Far, en riktigt mysig dag med massa shopping och god mat! Allt som shoppades kommer upp innom kort!
 
När jag kom hem va det bara att tagga om och göra sig i ordning, för en timme senare kom de några tjejer hit för lite mat och snack innan vi åkte vidare till Veddige på partyy. Riktigt lyckad kväll måste jag säga! 
Vi sov i Veddige hos en tjej som heter Linnéa, riktigt lyxigt. Men nu är jag hemma igen, skönt!
 
 
 ligger just nu i sängen och gör inget, så jäkla trött så jag orkar inget, haha, men får försöka ta tag i livet och göra lite läxor.
 
I mån har vi Studiedag och det innebär ledigt, det behövs!
 
Två bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0