Sköndag!

Hej bloggen!♥
 
Nu är inte bloggen speciellt intressant som ni kanske har märkt, känner att jag inte har riktigt tid, på grund av både skolan och fritiden, det är mycke som cirkulerar i min hjärna just nu som det egentligen inte borde göra men jag hoppas det släpper snart så man kan fokusera på annat! Hatar att gå runt och tänka på saker som små irriterar än fast man egentligen inte borde bry sig om.
 
Hemma nu efter en mycket slapp dag i skolan med endast en lektion! Sen på eftermiddagen va det en lärakänna dag med 2 orna på samma program, vi lekte lekar och fikade. En ganska skön eftermiddag helt enkelt.
 
Annars idag så ska jag inte göra annat än att plugga och träna, får se om jag hittar på något annat, men inte som det känns nu, vilket är gnska skönt!
 
Vi hörs! puss Caroline
 
En riktigt gammal bild på mig! haha visst va man söt?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0