Saturday

Hej vänner!
Gårdagen blev inte alls som planerad, istället för en hemmakväll så gick jag över till Ulle och hade myskväll med Goa Girls! mycke tjejprat viket verkligen behövsibland!
 
Idag vaknade jag inte lika tidigt som jag hade tänkt mig. när jag väl kom upp ur mig goa säng så åt jag frukost, efter de så va jag så duktig så jag gick ut på en PW, riktigt bra start på dagen! 
 
Annars idag så har jag inte gjort så mycke, bara lite planering och sånt inför ikväll! Kan tyvärr inte säga vad som kommer att hända i och med att en visst person läser bloggen så då blir det inte roligt om hon vet något! men det ska i allafall bli kul! så hela min kväll är uppbokad. 
 

Vi hörs snart! ha en jätte bra lördag alla! Puss Caroline
 
På tal om bilden så såg jag filmen LOL igår, såå himmlaaa grymm! lätt min nya favorit film! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0