Mot gymmet!

Nu ska jag dra mig mot gymmet för att träna lite!
Jag har sagt så många gånger att jag ska komma igång, men det blir aldrig av... förens nu! 
Nu måste jag komma igång! och just nu känner jag mig faktiskt riktigt motiverad och kännr lust för just att träna! 
Får se hur många pass jag orkar men jag tänkte börja med Core och sen fortsätta med spinning och body balance! Det låter la bra? 
 
Inte nog med att jag måste börja träna så måste jag faktiskt börja tänka lite mer på vad jag äter, jag äter mycke godis och sånt och det är verkligen inte bra! För att min kropp ska må så bra som möjligt vilket den faktiskt inte gör nu så måste jag börja nu! Det klart att jag tänker äta godis ibland men inte allt för ofta!
 
Detta har faktiskt jag och en kompis kommit överrens om och nu gäller det att det fungerar! 
 
Så mot mitt nya liv och gymmet, haha!
En bild på friskvågen här i Varberg, där jag tränar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0