kvällen

Jag kunde inte säga vad vi skulle göra innan tack vare att min kära vän Denise läser denna blogg. Det va nämligen så att hon fyllde år för några dagar sen och nu så ville jag och några andra tjejer överraska ho  och ta med henne ut till sin lilla stuga på apelviken. Vi hade det jätte mysigt och helt plötsligt så bestämde vi oss för att åka till Sally, där det va ganska mycke folk faktiskt. 
 
Sammanfattning av kvällen:  Det va en mysig kväll med mycke trevligt folk!  Sen så kanske det inte slutade på bästa sett, men det va tack vare mig.. Jag gillar inte när folk mår dåligt och när man själv mår dåligt samtidigt så är det ju inte alls bra, kanske är det jag som va ovanligt kännslig idag. Jag önskar att jag va 3 igen och livet va som en lek. Men tack alla för kvällen! ni betyder mycke mina kära vänner!♥
 
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0