Kaos ---> Lugn

En blandning av kaos och lugn, det förklarar dagen ganska bra!
 
Allting började i koas, när jag vaknade upp aldelles för sent på grund av att jag råkat stänga av alarmet i sömnen (eller menar inte alarmet utan alla mina 5 alarm, haha). Så hela morgonen blev jätte stressig... 
Sen när vi väl va i skolan så gick allt faktiskt ganska bra, förutom de att det är något fel på min data och jag kanske måste tömma den.. vilket inte känns jätte bra direkt, menmen.
 
En positiv sak med idag va att våran sista lektion va inställd så jag slutade redan 11,50. Sååå sköntt! 
Så direkt efter skolan så åkte jag ner till stan för att möta upp mammi och pappi för att luncha, mums!
 
Så nu har jag varit hemma ett tag ch ska snart sätta mig med lite läxor, engelska tills imån och på fredag och även Matte prov på Torsdag, usch jag vill inte..
 
YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0