Hemma

Nu är jag hemma igen och ligger just nu inbäddad i en gosefilt och försöker värma mig lite! 
Det blev verkligen höst direkt, mycke mysigt men även ganska jobbigt, man måste ju ha så himla mycke kläder på sig för att inte typ frysa ihjäl!
 
Det blev en ganska mysig dag på kngsmässan med familjen, dock så har jag alltid så himla stora förväntningar varje gång jag ska shoppa, jag tror alltid att jag kommer komma hem med massor av olika påsar med riktigt roliga och snygga kläder i, men jag blir lika besviken vare gång haha. 
Men jag fick med mig en sak hem i allafall, och den tänkte jag visa lite senare, så kolla in om en stund!
Hoppas alla ni har haft en mysig höst dag och njutigt av ledigheten, för de har jag.
 
Up next: plugg och MAT!
 

MOI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0