gootid!

Hej mina vänner!
Ligger ust nu i sängen med datan iknät och bara tar det riktigt lugnt! Såå himla skönt en söndag som denna!
Igår så åkte jag och Anna upp till göteborg för lite shopping! Åå vad jag gillar sånt! fick faktiskt med mig lite saker hem, så jag känner mig riktigt nöjd!
Igår kväll va jag i en stuga på getterön tillsammmans med lite trevligt folk, vi spelade spel, dansade och pratade i massor, det va även några som sov där! Så för mig va det en mycke lyckad kväll och morgon! Vaknade riktigt tidigt i morse så man kan ju säga att jag inte va jätte omtyckt när jag väckte de andra, haha, men själv tyckte jag att det va dags att gå upp. Då va de städning som stod på schemmat men det gick faktiskt ganska snabbt.
 
Sen jag har kommit hem så har jag hunnit grovstäda mitt rum, och även möblerat om lite. Jag har även tagit mig en väl behövd powernap, i 2 timmar haha. Är fortfarande trött så det blir en tidig sänggång!
 
up next: titta på tv!
 

 
En goo bild från igår! gött folk helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0