"Dear John"

Så ortoligt vacker film! Den har allt, en blandning av kärlek, sorg, lycka och glädje.
Jag blev helt förälskad i den när jag såg den för första gången så sen dess har jag sett den minst 4 gånger till.
 
Filmen är baserad på boken som Nicholas Sparks har skrivit. I filmen så är det skådespelarna Amanda Seyfried och Channing Tatum som spelar huvudrollerna Savannah Lynn Curtis och John Tyree.
Och de är såå söta tillsammans! När livet känns tungt så önskar jag att livet vore som en film men ett lyckligt slut, själv så lever jag just nu med hoppet att all framgång snart ska komma, men man vet ju inte när den tiden är inne. 
 
Att vara i centrum av alla händelser behöver inte alltid vara positivt, för mig känns det som att man tar lite dagen som den kommer, man behöver inte vara med överallt för att bli uppskattad. För status och uppmärkelse betyder inte alltid att det är det bästa. Det sägs ju att de som kan stå på egna ben och inte har full framgång som ungdom kommer längre i livet, så vem vet, det är bara att kämpa på och se till att man får en så bra framtid som möjligt! 
 
 
 
Ett utseende som Amanda hade man ju inte tackat nej till!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0