Dålig uppdatering

Hej bloggen!
det har varit dåliguppdatering nu på sistone och det har helt och hållet på att jag inte har haft tid.
Igår va jag i skolan som vanligt, började ganska sent och också slutade ganska sent.
På kvällen så va vi några tjejer som åt pizza på stantons för att sen ge oss iväg på den årliga nollningen för ettorna på gymnasiet, det var tvåerna som höll i allt och jag hade riktigtriktigt roligt!  men kan säga att jag är lagom trött idag och det va riktigt segt att gå till skolan vid halv 8.. menmen helt klart värt det!
 
I dag va det skola igen, känns som man inte gör något annat nu för tiden. slutade dock redan 2 så har varit hemma ett tag nu och bara tagit det lugnt, tittat tv, sovit och ätit, Mys! 
snart blir det att ta tag i livet och sätta mig med skolarbetet, har ju en hel del att plugga faktiskt, de suger!
 
Jag tcker det är jätte kul att gå i skolan men en sak som jag inte tycker om är alla dessa jäkla läxor som tar upp hela fritiden, jag som hade låvat mig själv att träna minst 4 gånger i veckan, det går så där och det är tack vare att all kraft man har läggs på skolan, men det är la värt de tror jag! Bara man blir vad man vill och får en bra framtid så får man la hellre vara lite pluggmullig, haha, nej men jag ska ta tag i både skolan och min egen hälsa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0