Alltid en Favorit!

Zac Efron har alltid varit en favorit enligt mig, och om ni frågar mina kompisar hur jag va för ungefär 2år sen så skulle de beskriva mig som galen i han, haha. Det är många runt om i världen som får Bieberfever varje gång de hör eller ser på justinbieber, men i mitt fall är det nog efronfever som jag har fått, eller kanske hade. Jag är faktiskt inte lika galen i han längre men självklart är han fortfarande en favorit!
 
När jag va som galnast i han så bestämde jag att vi skulle bli tillsammans när vi blev äldre och jag bestämde om hur våra barn och liv tillsamman skulle se ut, helt sjukt! jag levde som i en drömbubbla och det gick nästan inte en natt då jag inte drömde om den fantstiska staden LA, där jag självklart bodde.
 

Jag tror att det är tack vare denna period i livet då jag verkligen drömde om att hitta lyckan i LA har gjort så att jag är målmedveten, att jag mer och mer vet vad jag vill i livet ( och då handlar det inte om att gifta mig med Zac). Jag har faktiskt bestämt mig att resa utomlands efter gymnasiet för att se nya delar av världen och för att sen kunna utveklas som människa och utvecklas som egen företagare, i just drömmarnas stad Los Angeles, Låter inte de underbart? ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0