Hej mina vänner!

  
Det är äntligen fredag, galet skönt! har dock helgen uppbokad med massor av roliga mys saker så helgen kommer nog gå ganska fort tyvärr.. Idag slutade jag 11 på grunda av att lektioner va inställda så jag och Anna åkte till stan och lunchade på Mignon. Alltid lika gott! 
 Och nu sitter jag hemma helt ensam och bara njuter av tystnaden haha, inte ofta som det är tyst i detta hus, med två galna pojkar till lillebröder så är det ull fart hela tiden. Så man njuter faktiskt lite extra nu när de är hos mormor och morfar. 
 
Ikväll kommer bli riktigt rolig, säger bara jul och mys! En riktigt bra kombination! men mer om det senare! Ha en bra fredag alla! 
 
Haha, Jag, Philip och André för ett antal år sen. Vad tyst och tråkigt livet hade varit utan er! Tur att ni finns killar!
 
Mina 5 år yngre, tvilling bröder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0