Photo

Hej mina vänner! 
Herregud så dålig uppdatering det har varit nu på senaste! Måste bättre mig, lovar!
 
Igår va hela familjen Johansson hemma hos mormor och morfar, en god söndagmiddag va serverad och med en god efterrätt efter så rullade man nästan hem haha!
Vi kollade även på gamla kort, så hittade ett gamalt skolfoto från när jag gick i 3an, så jäkla liten! 
Idag va det skola som vanligt, men en lektion va inställd så jag slutade en timma tidigare, ganska skönt faktiskt! Så nu sitter jag och pluggar lite (eller jag ha en liten paus just nu). och senare ikväll blir det Tacokväll med pappa, Philip och André, (enda tjejen på en grabbkväll, hur ska detta gå? hehe). Hugs xx
 
Nutid och dåtid- Jag har inte bara ändrats utvändigt utan även tankar och åsikter har ändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0