you´re the one imagine

Ännu lite sommarkännsla så här i vintermörkret! Alltid lika uppskatat från min sida. 
I sommras så jobbade jag på ett ställe i tvååker tillsammans med mina två vänner Frida och Jonathan. Jag måste ändå säga att vi hade mycket roligt tillsammans, eller snarare vi gjorde jobbet roligt! Vi sjöng och dansade helt enkelt! Så de ska vara. En av låtarna som spelades hela tiden va Imagine,och målet för sommaren va att vi alla tre skulle kunna den, och det tog inte många dagar innan den satt. 
Denna låten är alltså en av många låtar som jag förknippar med sommaren 2012, och nu när jag tittar på musikvideon så tycker jag att den är väldigt vacker, en riktigt sommar film med musik och romantik, UNDERBART!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0