ciao bella

Hej mina vänner! Allt bra med er? jag mår prima, och dagen gick ganska så snabbt ändå. Idrotten va faktiskt ganska rolig dessutom, några tjejer i klassen hängde på gymmet (mycke träning i form av dans och även mycke sång haha) alltid roligt, och jag kan nu konstatera att idrotten "blir vad man gör det till" och i detta fallet mycket rolig! Så träningen för idag är avklarad! 
 
För er som inte har sett det så finns jag nu på Bloglovin, så för er som känner för att följa mig där (ett riktigt smidigt sett hehe) så finns jag där! Har typ 3 följare än så länge men jag är ju som sagt ny där.
 
Nu ska jag fortsätta öva på min italienska läxa tills imån, så det riktigt sitter. Bara 19 glosor denna gången så det ska nog gå bra! xx
 
una fotografia- på mig för några helger sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0