underbar känsla

åå vad denna dagen är bra! Nyslingat hår, färdig pluggat, jul bak och en riktigt mysig eftermiddag på stan med julspel på torget och hela stämningen är såå juligt! Bättre kan de inte bli!

Jag kom precis hem från stan där jag har spenderat nästan hela eftermiddagen, och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar som mamma och pappa håller på att laga. I kväll ska la familia baka jul kolor, en mysig tradition tycker jag! 
Annars har dagen bara varit bra, Hoppas eran också varit de! kyss xx
 
lussekatter som jag bakade för några veckor sen, riktigt mumsiga va de allt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Detsamma!♥

2012-12-19 @ 19:25:16
URL: http://jenno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0