tredjeadvent

Tiden bara rusar iväg och nu är det helt plötsligt 16 december tredjeadvent och bara åtta dagar kvar till julafton!
känns som det va i går vi gick på sommarlov, slutade nian och hade våra sista dagar på almers framför oss. Jag hade aldrig tänkt mig att tiden skulle gå så fort och att helt plötsligt ar en sjättedel av gymnasietiden avklarad. Med tanka på hur snabbt denna terminen har gått så kan jag förstå varför alla säger att det gäller att njuta medans man går i skolan för snart är det över, men mycke hinner hända tills dess. 
 
Julafton börjar ju som sagt närma sig och jag har faktiskt köpt några julklappar, känns skönt! Men själv vet jag fortfarande inte exakt vad jag önskar mig(känns som att jag alltid är för sent ute med önskelistan till tomten hehe) en det blir nog bra. 
 
Idag är det faktiskt ingen vanlig dag i familjen Johansson, för det är nämligen så att min pappa fyller år. så i dag ska vi allt ta och fira han ordentligt med släkten ikväll. Men innan dess får jag ta tag i mitt liv och plugga inför årets sista prov i italienska, taggad!
 
Grattis pappa! hoppas du får en bra dag!  älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0