Tillbakablick på 2012

Även jag följer strömmen och resumérar MITT år 2012. 

Året för mig har varit mycke lärorikt och intressant år! Jag precis som många andra har haft ett år med både bra och dåliga minnen, men det är mer bra minner för mig detta året! Det har varit ett år jag kommer minnas, med mycke skratt, vänner och kärlek.

 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?

Det blir vad man gör det till, och jag ska se till att det blir grymt!

Blev du kär i år? 
Yes!

Hur skulle du beskriva din stil 2012?

feminin och söt, med mycke svart, begie och vitt.
 
Vad är din största framgång 2012? 

Skolan va ett stort lyft för mig, en nystart. Jag är faktiskt riktigt stolt när jag ser tillbaka på min första gymnasietid.

Bästa köpet? 
Det måste nog vara mina boots, johnny bulls som jag använder alltid.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat... Efter detta året så har jag lärt mig att man inte borde lägga alla sina pengar på mat och istället spendera pengarna på kläder eller andra saker som man har nytta av. Så nästa år blir en ändring på de.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Sommaren här i Varberg, vänner, kärlek, familjen och Mallorca resan fick mig att må riktigt bra! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? 

"flytta på dig" med Alina Devecersk. När jag och några vänner majade 1 maj så va denna låten helt ny, vi kom på en dans till låten och lärde sen vidare den. De va dagen efter valborg och det är två dagar jag aldrig kommer glömma . Sen så är "call me maybe" en låt som påminner om 2012. 

Bästa minnet från 2012? 

Alla sommarkvällar i stan och på stranden med vännerna! De minnerna lever kvar!

Hur många kysste du?

 2

Har du haft ett förhållande under 2012? 

Ja de har jag haft.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? 
Mer pengar hehe, och ett bra jobb! 2013 ska bli ett bra år ekonomiskt har jag bestämt.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Levt mer YOLO tror jag, våga göra mer saker som bara händer när man är ung. Inte brytt mig så mycke om vad andra tycker och våga stå för vad JAG tycker. You only live once!

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänka och oroa sig för onödiga saker. Inte vara som en mamma och säga vad som är rätt och fel och istället låta personerna stå för sig själv. Inte vara så överbeskyddande heller.

Favoritprogram på tv?

"Svenska hollywoodfruar" och "Böda camping" Hehe!

 Största musikaliska upptäckten?

Carly Rae Jepsen tror jag faktiskt.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Högtalare till min IPhone, de har används flittigt och är hur nöjd som helst med dem.

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Jag va på poolviken med familjen och kusinerna hela dagen, Solade och badade! På kvällen åt vi på restaurang. Underbar dag!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 

Ja självklart finns det saker som hade gjort året bättre. Några fel val och vägar som man har valt. Men för övrigt är jag nöjd med året! Men jag vet saker som jag gjorde i år som jag inte ska göra 2013 för att de året ska bli bättre!

Vem saknade du?

Minnen och personer som har betytt mycke för mig alltid som inte finns där för en saknade jag. Det är periodvisst så jag saknar inte hela tiden.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat mycke nya människor, vilket jag är mycke glad över! Så kul att träffa nya människor!

 

Det bästa du har åstadkommit i år? 

Mycke! Men framförallt ett glatthumör, mycke skratt, högre betyg, bättre självförtroende. Detta året har helt enkelt gjort mig ännu lite smartare haha!!


Vad vill du säga till dig själv inför 2013: 

Fortsätt kämpa på! Både med skola och vänner! Låt ingen trycka ner dig, var stolt, njuta mer, ta vara på alla dagar och minnen! Skratta och ha kul, bjud på dig själv och hela tiden tänka att "det här klarar jag" För det gör du!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0