Mitt nyårslöfte för 2013

Inte nog med att det är jul snart så är det även nyår och nytt år! Vilket innebär nya planer, förväntningar, upplevelser och självklart nyårslöften. Och jag har faktiskt bestämt mig för ett löfte som kommer kräva ganska mycket av mig själv men det är så värt de! Det är nämligen så att jag har bestämt mig för att 2013 löfte är att börja leva ett mer hälsosamt liv med nyttigare mat och mycke mer träning.
 
Detta säger man att man ska göra varje år och lyckas sådär bra, brukar fungera typ första veckan eller så. Men nu har jag verkligen bestämt mig! detta har med min hälsa och göra, för jag är ofta trött och helt enkelt lat... och detta är som en ny start som jag faktiskt kommer att behöva. Så inget godis, chips och läsk fram till sommarlovet för min del. När jag bestämde mig för detta så tänkte jag att det kommer bli tufft och tråkigt, men jag är faktiskt hur taggad som helst för detta! laddad över att må bättre och självklart bli snyggare och smidigare. 
 
Jag älskar nystarter och detta är en för mig, jag börjar 2 januari så jag kan njuta av jul och nyafton med alla dess onyttigheter som tillhör. Jag har börjat läsa lite inspirationsbloggar och tittar typ hela tiden på inspiration Instagram och weheartit bilder. Tror ni att jag kommer klara att hålla löftet? vad har ni för nyårslöfte? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0