Gekås

Godkväll bloggen!
Hela eftermiddagen har spenderats på gekås med Denise och Lydia. Det är alltid så himla mysigt att strossa omkring där nu precis innan jul, köpa lite julklappar både till sig själv (hehe) och till andra. 
Så fick med mig hem lite smått och gått, bara några julklappar kvar att köpa nu, vilket även är det svåraste... men de ska nog gå bra! 
 
I morgon är det sista dagen i skolan, ska bli så skönt med LOV, med jul och nyår! ser riktigt framemot de!
Nu sitter jag och äter frukt och tittar på Jul med Ernst, vet att det låter lite töntigt men det är verkligen mysigt! Nu ska jag titta vidare, hörs i mån Kyss xx
 
Två goda bilder fram min jul för ganska många år sedan. Som ni kanske har märkt så gillar jag att titta på gamla bilder, speciellt nu i juletider med familjen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0