FightForFit - FitForFight

F F F -  F F F
 
Det börjar ju närma sig nu..igår at jag sista Ben jerry glassen för ett halvår, men vad gör det! Är lika taggad som vanligt!!   Nu ska det verkligen fungera och resultat ska visa sig! 
Motiverad till tusen och here gud som jag ska kämpa! 
 
För er som inte vet vad jag ska göra så är der så att jag ska sluta äta sötsaker, dricka sötdrycker (förutom cider någongång ibland) och helt enkelt börja träna mer för att må bättre och bli snyggare! Jag tror inte att jag kan kalla detta bantning eller diet, jag skulle kalla det för att ändra livstil till en hälsosam sådan. 
 
Varför gör jag detta då? Jo det är så att jag har börja fundera lite och är framförallt redo för en förändring. sen är det så att jag älskar sötsaker och just därför känner jag att jag vill prova att leva ett liv utan de, för att se om det är de som ibland får mig att må mindre bra! Sen så om saningen ska fram så vill jag vara iform till sommaren och beachen 2013! 
 
Jag har varit motiverad nu i snart 1 månad så det ska bli skönt att äntligen få en ny start, men tills dess så har jag hållt motivationen uppe genom att titta på olika bilder och även hemsidor. Jag har även laddat ner mer motivationsappar på IPhonen. Så nu Jävlar! Mitt nyårslöfte är satt och löften är till för att hållas!! 
Några mer än jag som har något hälsosamtnyårslöfte för 2013?
 
TAGG!
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kan inte du skriva om de appar du laddat ner? :D

2013-01-04 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0