December 1th 2012

Hej mina vänner!
Det är första December idag, sååå mysigt! Tänk vad tiden går fort, bara 21 dagar kvar till lov, 24 dagar till julafton och 31 dagar till nyår. Lagom taggad faktiskt! 
 
Men hur som helst i går va det myskväll med några goa tjejer, kladdkaka, popcorn och x-faktor stod på schemat.
Idag va jag uppe tidigt ville ju inte missa julkalendern haha, åt god frukost och nu sitter jag här i min säg och skriver lite på min Reading Journal som skall vara inne om någon vecka. Jag får se vad som händer idag, verkar som att alla ska bort, men något hittar jag nog allt på! 
Ha en bra dag! xx 
 
Me yesterday #happy

Kommentarer
Postat av: jullebulle

sv: tack gulle!! du är inte så dum du heller! kyss

2012-12-09 @ 22:15:09
URL: http://juliahelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0