Sommaren 2012

Sommaren är över och verkligheten har börjat, både roligt och ledsamt.
Det roliga är att jag äntligen har fått börja på gymnasiet! Det känns som ett så stort lyft från grundskolan! till er som undrar så har jag börjat på programet Ekonomi på pederskrivare skola här i Varberg, och än så länge trivs jag mycket bra! 
 
 
 
Det ledsamma är att det är slut på allt det roliga, självklart kommer hösten bli kul, men inget slår sommaren! Alla sena nätter, fester, övernattningar,friska bad i havet, romanser och självklart alla vänner!  men som tur är kommer somman tillbaka nästa år! så nu är det bara att kämpa på i skolan och se fram emot en mysig höst och vinter! men ännu mer roligheter på gymnasiet! 
 
 


 
 
Med en bild på min favokille Zac så säger jag godnatt! imorgon väntas ännu en dag i skolan, dock inte jätte lång så vi hörs då! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0