Home

Nu är jag äntligen hemma! Gick ju som sagt i skolan, ganska chill dag idag faktiskt med inte allt för mycke lektioner. efter skolan va jag och några goda brudar på stan för att fixa en sak som ni får veta lite senare, kan säga så mycke som att en tårta är inblandad.
 
Idag är det även min bästa kompis födelsedag! Hon heter Sofia och är den absolut snällaste personen jag känner! Vi har så mycke minnen tillsammans och mer ska det bli! Grattis Sofia ännu en gång och jag hoppas du har haft en jätte bra dag! och att du kommer ha en fortsatt bra kväll
En bild på sofia och jag på midsommar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack finaste bästa du!! Blev jätteglad för allting! :)<3 ja många fina minnen delar vi och fler ska det bli ja! Förresten så blek jag är på bilden jämfört med dig! Hihi ;)<3

2012-08-31 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0